Reklamacja

Reklamacja produktów

W sklepie internetowym BOOTU.pl oferujemy wyłącznie nowe, nieużywane produkty, które są objęte 24-miesięczną gwarancją. Jeżeli otrzymany produkt został uszkodzony podczas transportu lub jest niezgodny z zamówieniem – masz prawo go reklamować. Tej zasadzie podlega cały asortyment sklepu, także produkty kupione w trakcie trwania promocji. W celu rozpatrzenia reklamacji konieczne jednak będzie odesłanie do nas wadliwego towaru.

Adres do reklamacji:
BOOTU – Dział Reklamacji, ul. Brzezińska 304A , 92-776 Łódź

Oceń uważnie stan towaru i jeśli jesteś pewna/pewien, że produkt nadaje się do reklamacji, pobierz formularz reklamacji, wydrukuj i wypełnij go oraz umieść w kartonie wraz z reklamowanymi produktami.


Składanie reklamacji krok po kroku

Krok 1. Wypełnij formularz reklamacji

  • Dla usprawnienia procesu reklamacji przygotowaliśmy gotowy formularz reklamacji. Wydrukuj i wypełnij go, dokładnie opisując wady reklamowanego obuwia.

Krok 2. Spakuj produkty i wyślij paczkę

  • Zapakuj reklamowany produkt dołączając wypełniony formularz reklamacji i nadaj przesyłkę na adres: BOOTU – Dział Reklamacji, ul. Brzezińska 3 304A, 92-776 Łódź.
  • Każdą reklamację rozpatrzymy niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
  • Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem oraz nadanych do punktów odbioru (takich jak Paczkomaty). Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.
  • Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie paczki, by nie uległa uszkodzeniom w trakcie transportu.

Krok 3. Rozpatrzenie reklamacji

  • Poczekaj na rozpatrzenie reklamacji. Twoja reklamacja zostanie zweryfikowana przez nasz zespół specjalistów i w ciągu 14 dni wyślemy informację dot. sposobu rozpatrzenia Twojej reklamacji na Twój adres e-mail listownie lub sms.
  • Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie zaproponujemy Ci wymianę towaru, jego naprawę, obniżenie ceny produktu lub zwrot płatności.
  • Zwrot płatności nastąpi w taki sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie lub na rachunek bankowy podany w formularzu reklamacyjnym, nie później niż 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
  • Jeśli uznamy, że Twoja reklamacja jest niezasadna i zostanie odrzucona, odeślemy do Ciebie towar wraz z uzasadnieniem.