Oceń uważnie stan towaru i jeśli jesteś pewna/pewien, że produkt nadaje się do reklamacji, pobierz formularz reklamacji, wydrukuj i wypełnij go oraz umieść w kartonie wraz z reklamowanymi produktami.
Składanie reklamacji krok po kroku
Krok 1. Wypełnij formularz reklamacji
- Dla usprawnienia procesu reklamacji przygotowaliśmy gotowy formularz reklamacji. Wydrukuj i wypełnij go, dokładnie opisując wady reklamowanego obuwia.
Krok 2. Spakuj produkty i wyślij paczkę
- Zapakuj reklamowany produkt dołączając wypełniony formularz reklamacji i nadaj przesyłkę na adres: BOOTU – Dział Reklamacji, ul. Brzezińska 3 304A, 92-776 Łódź.
- Każdą reklamację rozpatrzymy niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
- Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem oraz nadanych do punktów odbioru (takich jak Paczkomaty). Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.
- Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie paczki, by nie uległa uszkodzeniom w trakcie transportu.
Krok 3. Rozpatrzenie reklamacji
- Poczekaj na rozpatrzenie reklamacji. Twoja reklamacja zostanie zweryfikowana przez nasz zespół specjalistów i w ciągu 14 dni wyślemy informację dot. sposobu rozpatrzenia Twojej reklamacji na Twój adres e-mail listownie lub sms.
- Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie zaproponujemy Ci wymianę towaru, jego naprawę, obniżenie ceny produktu lub zwrot płatności.
- Zwrot płatności nastąpi w taki sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie lub na rachunek bankowy podany w formularzu reklamacyjnym, nie później niż 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
- Jeśli uznamy, że Twoja reklamacja jest niezasadna i zostanie odrzucona, odeślemy do Ciebie towar wraz z uzasadnieniem.