Wymiana i zwroty

Biuro Obsługi Klienta
tel 518 518 901
sklep@bootu.pl

Jak wymienić produkt?

Szybka realizacja wymian to podstawa! Jak to zrobić? Dokonaj zwrotu zamówionego towaru i od razu złóż nowe zamówienie. Zarezerwujemy wybrany przez Ciebie produkt, żeby nikt nie wykupił go wcześniej. W celu szybkiej realizacji wymiany, możesz od razu opłacić nowe zamówienie.

Prawo odstąpienia od umowy

Masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Pamiętaj jednak, że towar nie może posiadać śladów użytkowania. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji w terminie 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie fizycznie otrzymałeś/otrzymała zakupiony towar. Za jednoznaczne oświadczenie uznajemy zarejestrowanie zwrotu na naszej stronie zwrotu zakupów (i taką formę rekomendujemy). Jeśli wolisz, możesz przesłać oświadczenie o odstąpieniu pocztą elektroniczną na adres zwrot@bootu.pl lub tradycyjną na adres:

EPARADASHOP SPÓŁKA CYWILNA ANNA SZYMCZAK, CELINA WOJTASZCZYK
Brzezińska 304A
92-776 Łódź

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Zwrot środków

Zwrot środków trafi do Ciebie w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu otrzymania i zweryfikowania otrzymanej od Ciebie przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może się wydłużyć maksymalnie do 14 dni.

W zależności od wybranej przez Ciebie formy płatności, zwrot środków otrzymasz tą samą metodą. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem tradycyjnym lub przy odbiorze, zwrot nastąpi na wskazane podczas dodawania zwrotu konto lub na saldo Klienta (jeżeli wybrałeś tę opcję).

Jeśli zamówienie było opłacone przez PayPo, BLIK lub PayU, pieniądze zostaną zwrócone za pośrednictwem tych serwisów lub na saldo Klienta (jeżeli wybrałeś tę opcję).

Zwrot środków skutkuje korektą dokumentu potwierdzającego zakup.